Luni, 13 decembrie 2021, la sediul Ministerului Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Administraţiei a avut loc o întâlnire de lucru pentru discutarea principalelor probleme ale administrației publice locale, din perspectiva ACOR și CPSGCoR.
Din partea ministerului, echipa de lucru a fost condusă de către domnul Ministru Attila-Zoltán CSEKE, însoțit de către domnul Daniel–Iustin MARINESCU, director general al Direcției Generale Administrație Publică din cadrul ministerului.
Din partea ACOR și CPSGCoR, au participat:
În cadrul întâlnirii, în afara problemelor prioritare prezentate de către ACOR, Corpul profesional al secretarilor generali ai comunelor din România a pus accent pe proiectele de ordonanţe de urgenţă despre a căror iminentă adoptare s-a comunicat în spaţiul public (îngheţarea indemnizaţiilor demnitarilor pentru anul 2022, echivalarea funcţiilor publice specifice de conducere cu cele generale, acordarea tichetelor de vacanţă în anul 2022).
Toată activitatea beneficiază de sprijinul Secretariatului General Faxmedia.
Aplicația de digitalizare a proceselor administrative prin Monitorul Oficial Local
Serviciul de Informare publică prin SMS/E-Mail, aplicația de comunicare în timp real cu cetățenii
Aplicația de digitalizare a Sistemului de Control Intern Managerial prin Organigrama Dinamică
Aplicația de digitalizare a proceselor administrative prin Monitorul Oficial Local
Serviciul de Informare publică prin SMS/E-Mail, aplicația de comunicare în timp real cu cetățenii
Aplicația de digitalizare a Sistemului de Control Intern Managerial prin Organigrama Dinamică